Winterstop december 2023 tot 2 maart 2024

Museum Deelen aankondiging wintersluiting

Vanwege een defect in onze verwarmingsinstallatie wordt het steeds kouder in ons museum. Wij werken aan een oplossing hiervoor, maar deze winter kunnen wij u geen reguliere openingstijden aanbieden. Dat betekent dat wij een winterstop aanhouden van december 2023 tot en met februari 2024.
Er zijn wel regelmatig vrijwilligers aanwezig om werkzaamheden uit te voeren en incidenteel zullen wij ook groepen ontvangen. Maar dit alleen op afspraak. Vanaf 2 maart 2024 hopen wij onze reguliere openstellingen te kunnen hervatten. Vanaf die datum zijn wij weer geopend op alle zaterdagen en zondagen van 11 tot 17 uur.